torsdag 30 april 2015

Mörkerträning?


Nej, jag har inte tränat i mörker... Men eftersom min fantasi var lika med noll så avslutade jag morgonpasset i Gruppträningssalen med lite biceps, axlar och mage. Då tände jag bara upp vår instruktörslampa och körde på scenen.

Innan det så började jag på löpbandet som vanligt. Idag blev det långpasset av RRS. Det varade i 40 minuter.



Efter det blev det som vanligt bröst, axlar och triceps. Sen resten i salen. När jag precis var klar kom Jens, en av våra PT som jobbar hos oss. Han sa att jag körde hårt numera. Nja, svarade jag. Men du springer både här, ute och lopp och kör i gymmet plus pass. Jo, ofta kör jag nog.. Då sa jag att jag tröttnat på mina övningar i gymmet och behöver lite nytt. Så det ska vi titta på nästa torsdag! :)


Precis 500 kalorier brände jag under dagens pass. Lika mycket som jag får äta idag... När det är Valborg! Jag och min kollega kom överens om att vi fastar till kl 18.00 idag. Då har vi fastat i 24 av de vanliga 36 timmarna... Jaja! Jag nådde mitt delmål i morse, så det får väl bli så... Hittills har jag nog ätit 300... Så det är en bra start iallafall! 

Trevlig Valborg! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar