måndag 13 april 2015

Nu är det klippt!

Nu har jag och barnen klippt oss! Sonen blev såå nöjd! Helst när vi sa att han såg ut som 15 år! 

   

Min stora kille! ❤️  Dottern och jag blev också nöjda förstås som vanligt. Men vi toppade oss bara. 

Efter klippningen blev det ett snabbstopp hos min svägerska Bibbi och kusinen Noel. Vi blev bjudna på glass och kaffe. Jag drack förstås bara kaffe eftersom det är fasta idag. Fastan har gått jättebra idag även om jag varit hungrig lite på eftermiddagen. 

När jag kom hem så gick jag en kort promenad till affären för att köpa hårfärg. Hårfärg som just nu sitter i huvudet.

   

Tjusigt, eller hur?!? 

Under tiden lyssnar jag på Åsa Hellbergs bok 'Sonjas sista vilja'. Såå härlig bok! Det rekommenderar jag starkt! Precis som hennes andra bok 'Toscana tur och retur'.

 

Handlingen:
       





2 kommentarer:

  1. Så fin han är stora D! Du är duktig du som kämpar på med fastan, heja heja!

    SvaraRadera
  2. Men vart har hans lockar tagit vägen? Snygg blev han i vilket fall!

    SvaraRadera