fredag 10 april 2015

2 km test

Nej... Mitt inlägg försvann... :(

Jaja, en kortare variant kommer här:

1. Började dagen med 2 km test som var uppgiften från Lofsan och Röhnisch RunnerSchool. Uppgiften var spring 2 km så fort du kan. Lofsan och Röhnisch kommer maila i 5 veckor upplägget för att bli snabbare på 5 km. De utgår från Lofsans (Lovisa Sandström) och Jessica Almenäs bok 'stora löparboken för kvinnor'. 

   

2. Trots stumma ben sedan gårdagens bodypump, blåst och gårdagens fasta så blev jag nöjd med tiden! 

    

3. Min tanke var att 2 km räcker eftersom jag känner av både pumpen och massagen i kroppen, men det blev visst strax över 6 km totalt. Dock gick jag vissa delar. Det var mitt mål! Springer jag under 11 minuter fick jag gå i backen! Och jag lyckades! :)

     

4. Min puls är helt crazy! Man ser att det blev en del korta gåpauser på slutet... 

5. Lunchdate med maken efter att ha städat huset. Sen shopping tillsammans på Maxi inför morgondagskvällen. Då kommer makens systrar och kusin med respektive/familjer. Trevligt! Det blir risotto och grillat... 

6. Bästa Christin kom förbi på vin och tapas ikväll. Mycket trevligt! 



1 kommentar:

  1. Det var sååå mysigt att fira våra tider från dagens test med dig och Z. Ett glas vin blev visst mer och sen tapas på det! Så bortskämd jag känner mig ❤️

    SvaraRadera