onsdag 8 april 2015

Lediga dagar...

Vad fyller du dem med? Jag fyller dem gärna med träning, umgänge med vänner och familj, shopping, sovmorgon, eftermiddagsbubbel, massage, läsa bok mm. 

Vad jag helst inte fyller dem med är städning, sjukdom, tvång och måsten. 

Idag är en lika bra dag som igår, om inte ännu bättre. Igår blev det en långpromenad, bodypump, matlagning x 2, slappande och mys. Idag blir det bodybalance, långpromenad (dessa två är redan avklarade), massage och yoga. Lunchen blir rester och kvällsmaten blir fisk i ugn som gör sig självt... 

   


Under promenaden lyssnar jag på ljudbok som vanligt. Igår avslutade jag 'flaskpost från P' skriven av Jussi Adler-Olsen vilket är tredje boken i serien om avdelning Q. Jag hann även påbörja min nya bok igår, 'Toscana tor och retur' skriven av Åsa Hellberg, som jag lyssnade vidare på idag.

   

Och just det, lyxfrukost (energibröd från Ubbes bageri) hann jag även med mellan bodybalancen och promenaden. Och tro det eller ej, nu är jag hungrig igen! 

Älskade sol, stanna för alltid! Du sätter guldkant på vardagen. Jag älskar dig! ☀️





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar