torsdag 9 april 2015

Fasta och bodypump

Idag är det fastedag igen! Fastedagen började med sovmorgon. Sen har det varit lugnt fram till lunch då det var dags för bodypump. På lunchpassen tas antingen axellåten eller utfallslåten bort. Idag var det som tur var utfallslåten som var borttaget och alltså axellåten som kördes. Jag personligen tar aldrig bort axellåten de gånger jag instruerar lunchpass... Vi behöver axelträning! Innan  passet hann jag promenera lite på löpbandet som extra uppvärmning. 

På vägen hem stannade jag på Mc Donalds då barnen bett och bönat om att få det idag. Men det kan ju inte jag äta... Så jag fick ta resterna av gårdagens torsk  och fixade wookgrönsaker till det. Jättegott! Och inte många kcal alls! 

   

Vem väljer Mc Donalds när det finns Wook och torsk? Mums! Ikväll blir det färdig tetrasoppa som jag kommer spetsa med - wookisar! :-)

Nu är det lugnt hela dagen tills det är dags att köra sonen till bandyavslutning, fixa kvällsmat och åka till juggeskolan! 

Just det, glömde berätta om min dröm jag hade inatt. Jag drömde om att det var 5-6 svar på mitt blogginlägg igår... ;-) Spännande va! Men det var så verkligt att jag faktiskt trodde att det var sant...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar