måndag 27 april 2015

Tjejkväll och PW

Idag tog jag en 6 km promenad efter jobbet. Det var strålande sol och ca 15 grader. Tyvärr blåste det dock, som vanligt...
        
Under promenaden lyssnade jag på Sofie Sarenbrants senaste bok 'avdelning 73'. 

     


Jag har bara börjat på den men den verkar minst lika bra som de andra tre böckerna om Emma. 

Efter promenaden tog jag en snabbdusch innan det var dags för mig och Christin att åka på tjejkväll. Jenny skulle också varit med men hon fick förhinder. De första vi mötte när vi kom dit var Linn och Linda. Linn och jag pluggade till lärare ihop och Linda kände Christin sedan flera år tillbaka. För mig är hon mer en förälder till en elev i klassen... Vi hamnade bredvid dem vid bordet så vi pratade en hel del under kvällen. Det slutade faktiskt med att de skjutsade hem oss när kvällen var slut! 

Vi hade mycket trevligt tillsammans men annars var kvällen inte alls lika bra som förra året... Vi kommer inte gå dit igen. 

Nu är jag hungrig. Fastan har gått skapligt. Jag översteg lite och hamnade snarare på runt 600 kcal idag, men det får vara så. Intaget av kcal har varit lågt och just nu längtar jag till morgonens frukost! Men nu är det läggdags! Imorgon är en ny härlig dag med vanligt matintag.





1 kommentar:

  1. Börja dagen på bästa sätt i morgon med god frukost och avsluta på bästa sätt med BP :) :)

    SvaraRadera