lördag 11 april 2015

Lördagspumpen

Jädrar vilket drag det är på bodypumpen på lördagsförmiddagen! Kl 10.30 lyfter taket i gruppträningssalen varje lördag! Oftast är jag där som kund, men idag som instruktör! Alla laddar inför helgen, vill få träning gjord innan resten av helgen drar igång. (Typ lunch på stan och lördagskvällens festligheter) Det var tryck på't idag! Endorfinerna var frikostiga! :)

   

Jag var tvungen att ta en selfie efter passet, så endorfinhög var jag...


Många kalorier gick det åt idag! Och aldrig har väl 'kurvorna' varit så tydliga?
Uppvärmning och ben först, sen bröst det låga partiet. Sen är det rygglåtens tre set, triceps, (sen viktbytet på stången = pulsen hinner ner) biceps, utfall och axlar innan tempot går ner när det är mage och stretch! Det är såå kul med polar loop, polar flow och pulsbandet! :-)


Sen hem och äta! Bästa maken fixade pasta och köttfärsås igårkväll till barnen när jag och bästa Christin satt och njöt av ett (eller flera?) glas vin. Så idag blev det rester till lunch. Med parmesanost förstås!


Nu ska här förberedas innan kvällens gäster kommer. Makens systrar (alltså mina finaste svägerskor) och hans kusin och fru. Det ska bli riktigt kul! Det blir italienskt tema (chockade?). Han har gjort två olika prata, sen blir det surdegsbröd med parmesan mm, grillat med krämig risotto och gelato till efterrätt. Lovely ❤️






1 kommentar:

  1. Förtäring och förbränning, du tränar och Z lagar mat, perfekt mix!! :)

    SvaraRadera