torsdag 23 april 2015

Huvudvärk

Idag vaknade jag med huvudvärk. Ville knappt kliva ur sängen. Jag som skulle springa intervaller idag på gymmet...

Men jag åkte dit iallafall om än lite senare än vanligt. Det blev inga intervaller utan det blev gång på löpbandet istället. 40 minuter i lutning 4 och sedan 20 minuter i lutning 1 men med högre tempo. 


När jag sänkte lutningen och ökade tempot lite så började pulsen att hoppa både upp och ner...


En timmes promenad blev 6 km tillslut.


Välmatchad idag med linnet och mina nya fina skor. Tyvärr släppte inte huvudvärken utan hänger fortfarande kvar... Besviken över att intervallerna inte blev av, men ändå lite nöjd över att det blev en timmes promenad trots allt. 

Frågan är nu bara när jag ska få till mina intervaller... Imorgon eftermiddag eller på måndag morgon? Det får framtiden utvisa....





2 kommentarer:

  1. Bra gjort att ta dig ner till gymmet trots huvudvärk!

    SvaraRadera
  2. Ja, lite så faktiskt. Även om det inte blev varken blev intervaller eller styrketräning...

    SvaraRadera