torsdag 16 april 2015

Ny fastedag

Ja, numera är det måndag och torsdag som gäller. Det passar riktigt bra faktiskt! Extra bra att min kollega Ritha kör samma dagar. Just nu är jag hungrig, men ska ta en kopp te, sen är det läggdags! Tog faktiskt en stor sked vaniljkvarg också! Min nya favorit! Hallon och nötchoklad ligger nu på delad andra plats. Blåbär på fjärde plats. Alla fyra är utan tillsatt socker. 

Idag blev det en promenad efter jobbet. 



Den blev 6,6 km lång och tog nästan en timme. Så skönt att få njuta i solen.  Jag kom iväg redan klockan tre! Härligt. 


Sen blev det mat. Soppa med wookgrönsaker, en ny fadtefavorit! 


Och sedan åkte jag till Linköping på min serbiska skola. Idag var det näst sista gången. Nästa gång är det AW efteråt. Hm... Hur gör jag då med fastan?



Här är en bild från serbiska skolan :)




2 kommentarer:

  1. Härligt väder idag, synd att jag inte visste att du var ute, kunde hängt med :)

    SvaraRadera
  2. Va? Var du hemma så tidigt? Synd att jag inte visste det....

    SvaraRadera