torsdag 1 januari 2015

Nytt år!

Vilken kväll vi hade igår. Den sista kvällen på 2014. 

Menyn var samma som förra året, men vi var några fler gäster under kvällen. Mycket trevligt och gott! På bilden är det tjejerna som hänger i baren medan grabbarna styr i köket. Precis som det ska vara! 

Idag är det årets största slappardag. Sov länge, röjde upp, tog en PW med maken och sen tillbaka till soffan! Vi åt rester till lunch och hemmagjord pizza nu på kvällen. Välplanerad för en gångs skull...

Tanken är att åter fokusera på träning här på bloggen. Jag tog ju en joggingrunda igår för att komma igång med löpningen igen.


Om tre månader är ju tanken att vi ska springa premiärmilen i Stockholm, min Christin och jag. Det var sjukt tungt igår men det är ju inte konstigt med tanke på att jag Max sprungit 10 ggr i år... 

Såhär ser planen ut den här och nästa vecka:


Löpen lär bli korta i början. Som igår när jag sprang 4 km... 

Imorgon börjar även min utmaning som jag hoppat på. 70 dagar utan fika, godis och läsk! Egentligen börjar den idag och håller på till 11 mars, men jag kör från imorgon till dem 28 mars! Sen 28-29 mars åker ju jag och Christin till Sthlm så då kanske vi vill ladda upp eller loppet med något gott... 

2015, välkommen hit! Hoppas vi får mycket trevligt tillsammans! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar