tisdag 6 januari 2015

Intervaller!

Idag blev det intervallträning med bästa Christin! Eftersom jag har sprungit typ 10 ggr under hela förra året så gäller det att inte gå ut för hårt. Jag har sprungit två gånger redan det här året men det har varit blåsigt och TUNGT! Idag var det en helt annan känsla. 


Vi sprang en minut och gick 30 sekunder i fem kilometer. Och pratade. Och skrattade. Och pustade i uppförsbackarna. MEN det var inte tungt. Det kändes bra! Kroppen kändes pigg och endorfinerna sprutade! 

Såå härlig känsla när det känns bra. Ja, vi gick en tredjedel av tiden, men det gäller att inte gå ut för hårt och tröttna eftersom man inte orkar...


I och med denna date så nådde jag också dagens mål på mitt aktivitetsarmband redan innan lunch. 


Imorgon är det vilodag. Första vilodagen och första arbetsdagen för året! 

Till något helt annat! Idag bokade vi en weekendresa till Budapest i februari! Så kul att ha något att se fram emot! Nu har jag Budapest i februari, Stockholm i mars och Sälen i april att se fram emot. Förhoppningsvis blir det Rom eller Spanien i maj och sedan Europa i sommar. Yeah, I like it! 😜



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar