söndag 25 januari 2015

Toppen och botten!

Igår hände det! Jag provkörde mina längdskidor som jag fick i 40-årspresent! Det var sååå kul! 
Vi hav oss iväg till golfbanan. Slingan där är1 mil! Det kändes lite tufft första gången så vi åkte en halvtimme och vände sen. Så 7 km på en timma blev det. Helt slut i kroppen! Det är en sådan grymt bra träning! Några småvurpor blev det i backarna... Varför ska det alltid vara kurvor i backarna??? 


Sjukt endorfinhöga i det vackra vinterlandskapet! 

En toppendag alltså där jag nådde 215% av min aktivitetsnivå! Det var toppen! 

Sen kom natten och botten! Mådde illa när jag skulle gå och lägga mig... Kunde inte sova... Kl 3.00 kom allt upp! Tömde magen på 20 minuter! Maginfluensa! Jag vet inte när jag spydde sist.... Men efter två timmars sömn, feber, svettningar och frossa ligger jag nu i soffan och tar en klunk coca cola lite nu och då... 

Det känns dock hoppfylld att hungern gör sig påmind! Blä för magsjuka! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar