fredag 16 januari 2015

Yes!

Så kändes det idag på min joggingrunda i blåst och smådugg. Rundan är bara 4,33 km men den är precis lagom tycker jag. Idag gjorde jag ett kort fotostopp för bloggen, men annars gick det bra! 

Jag kände mig som en riktig löpare idag med kompressionsstrumpor, asicstights och Nikepannband. Sen var ju självklart pulsbandet på och musik i öronen! 


Det syntes tydligt var på min runda som jag stannade upp och tog mina foton...


Jag är så glad för att det kändes så pass bra! Och ännu gladare är jag ju nu när det är över och jag sitter och slappar i soffan utan dåligt samvete. Snart dags att byta tvätten i maskinen och dra igång en ny maskin tvätt innan matlagning hägrar. Efter det är det tjejmys hos bästa Christin! Ost, kex och vin 🍷 sounds great! 


Och nej, jag vet, det går inte fort. En sak i taget.... 




2 kommentarer:

  1. Jag tycker att det är fort! Bravo! Puss & kram

    SvaraRadera
  2. Härligt Kicki!! Håller med Frida, bra fart!!

    SvaraRadera