lördag 17 januari 2015

Efter solsken...

... Kommer tydligen oväder med snöblaskigt regn och hårda vindar! Inte alls den bilden jag hade när jag bestämde mig för att ta en PW efter dotterns bandyträning. På hennes träning var det strålande sol! Då är det inte tokigt att vara bandyförälder. Hoppas sonen har samma tur imorgon på matchen.


Det blev en kort PW på strax under 4 km idag men det var vad som hanns med. Helt klart bättre än inget. Den PW:n blev mitt 17:e pass i år och set är den 17 januari idag. Nej, det har inte varit ett pass varje dag. Jag har haft vilodagar men också dagar då jag hunnit med två aktiviteter. 

Nu fortsätter aktiviteten städning innan det är dags att hämta dottern från bak-kalaset hon är på! Coolt tema! De bakar cup cakes mm tillsammans och så fikar de på det senare på kalaset. Jag skulle dock inte vilja vara den som städar köket efteråt! 😂

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar