söndag 18 januari 2015

Pass 19

Det blev ett Bodybalancepass ändå! Det var proppfullt i salen. Nedsläckt, tända ljus och kroppar som längtade efter att få stretchas. Det är inte alls lika tufft som power yogan, men ändå så skönt för kroppen. Jag är ju urusel på att stretcha och glömmer alltid att stretcha när jag gått en PowerWalk eller sprungit... 


Självklart var jag tvungen att ha pulsbandet på! På avslappningsdelen på slutet så låg pulsen och pendlade mellan 50-52 slag! Snacka om avslappnad! 


Det var det nittonde passet i år. Målet är hundra pass innan midsommar. Det känns som att jag kommer ro det i land. Imorgon och på tisdag har jag pump vilket kommer bli pass tjugo och tjugoett. Sen är det vilodag på onsdag.  

På tal om vilodag... Nu är jag åter i soffan iklädd ett av mina mysiga underställ. 

Som vanligt har jag satt saxen i det och klippt! Jag måste ju kunna andas...


Inget sytt utan bara att vika undan 😂



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar