tisdag 13 januari 2015

Äntligen

Första bodypumppasset med pulsklockan på. Äntligen så kommer aktivitetsarmbandet till sin rätt och all träning registreras och inte bara stegen. 


Jag satte igång pulsklockan typ tio minuter innan passet eftersom jag var osäker på hur den fungerade och hur lång tid det tig att synka klockan med pulsbandet. Men det gick på typ 30 sekunder. Då vet jag det till nästa gång! 

Man ser tydligt de olika muskelgrupperna/låtarna. Tror jag. Den första 'halva' kullen är nog uppvärmningen. Den första stora är nog benlåten. Sen är bröst lite lägre. Den största orsaken med tre'fingrar/toppar' är rygglåtens frivändningar. 😊

Sen är triceps och biceps lugnare innan utfallen och axlarna kommer. Ska bli kul att jämföra olika pass. Blir det skillnad när jag tränar som instruktör mot som kund? 
Fortsättning följer... 


519 kalorier brände jag enligt pulsmätaren. Det ska bli kul att se hur det ser ut när jag joggar 😳 maxpuls typ...


Kul med pepp som: Du är en stjärna! Tyvärr har det inte blivit många steg idag då tisdagar är min största planeringsdag... 



3 kommentarer: