söndag 18 januari 2015

Morgonjogg

Imorse gav jag mig ut på min joggingrunda lagom när solen tittade upp över hustaken. Jag gillar att springa på morgonen. Då är jag som lättast och piggast trots att jag springer innan frukost. 



Idag var tempot lite högre än i fredags, men jag tror faktiskt att jag sprang fortare än vad det står här. Runkeeper startar ju innan jag hinner iväg. Jag måste ju stoppa in telefonen i byxfickan, starta pulsbandet, på med vantar mm innan jag väl sticker iväg. Måste ställa in startfördröjning... 


Jag förstår att jag kände mig pigg efter att ha sovit i nästan 9 timmar! Hihi...

Ikväll är jag bokad på bodybalance, men tror nog att jag ställer in det. Men vi får se. Just nu ligger jag under filten i understället och kollar skidor på TV:n efter att ha hejat på sonen i dagens bandymatch. 


Finns det något skönare än underställ? 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar