måndag 26 januari 2015

Matt

Idag är jag matt men feberfri och mår klart mycket bättre! Såå skönt! Det var visst inte bara jag som var sjuk idag... 

Idag var 6 kollegor borta samt ca 30% av eleverna!!! Heeeelt otroligt! Hoppas de fick en lika lindrig variant som jag fick.

Hela familjen har varit hemma idag för att förhindra ev spridning om de nu blir sjuka... De övriga i familjen har dock tillbringat gårdagen och dagen idag på övervåningen och jag framför TV:n på undervåningen. 

Idag kom mailet att vi kan boka kvartalsutbildningarna i bodypump. Tyvärr var alla kvartaler den helgen vi är i Budapest... Så det blir ingen kvartal för mig den här gången. Tyvärr! 

Imorgon har jag fixat ersättare till mitt bodypumppass då jag känner att jag inte har fått orken tillbaka till 100%. Blir matt bara av att gå uppför trappen! 



1 kommentar: