torsdag 15 januari 2015

Full sal!

Idag var det fullt pĂ„ bodypumpen! đŸ’Ș NĂ€r salen Ă€r full blir det ocksĂ„ varmt i salen. 


Högre puls idag vilket kanske kan bero pĂ„ att det var sĂ„ varmt i lokalen eller sĂ„ beror det pĂ„ nĂ„got annat... 


Idag ser kurvan lite annorlunda ut i jĂ€mförelse med i tisdags. SpĂ€nnande Ă€r det iallafall 😊


SĂ„ idag nĂ„dde jag upp till 164% aktivitetsnivĂ„. Det kĂ€nns bra eftersom det bara blev 95% igĂ„r... 

Idag unnade jag mig lite löpningslektyr i form av runners World


Försöker att komma igĂ„ng med joggandet igen. Hittills har jag hunnit med  tre gĂ„nger i Ă„r samt pĂ„ nyĂ„rsafton. VĂ€dret har ju inte varit det bĂ€sta i Ă„r. Det har varit blĂ„sigt, stormigt och halt mest hela tiden, sĂ„ jag Ă€r glad för den löpning jag fĂ„tt till. Jag skulle egentligen sprungit pĂ„ löpbandet imorse men tog mitt förnuft till fĂ„nga och sparade mig och min höft tills bodypumppasset ikvĂ€ll. Med Ă„ldern kommer kanske visdomen trots allt. 😜





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar