söndag 4 januari 2015

Dubbelt upp!

Idag blev det visst två pass... För jag räknar faktiskt en PW som ett pass. 


Under min PW hade jag pumpmusiken i öronen och gick igenom hela passet. Två flugor på samma gång! När jag väl kom hem så var det bara att klä om och bege sig till gymmet. Maken och dottern följde med och badade under tiden! 

Passet gick bra och var fullsatt så när som på tre personer. Nu har jag inte fler pass på julschemat utan kör mitt nästa pass tisdagen den 13 januari på ordinarie schemat. Passet kommer att börja en timme tidigare den här terminen, vilket är skönt! 

Jag är bokad som kund på morgondagen förmiddagspump kl 10.30. Då har jag möjlighet att utmana mig själv lite mer genom att lägga på fler vikter och plocka av om det blir alldeles för tungt. Det är ju inte lika roligt att göra när man är instruktör... 

Det jag gör på kvällarna numera är att leta resor... Blir deppig av att inte ha någon resa att se fram emot! Jo visst ska vi ta Europa i beslag i sommar och Sälen vid påsk men det är ju låångt dit... Just nu letar jag till sportlovet och runt Kristi Himmelfärdshelgen... Fortsättning följer! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar