onsdag 28 januari 2015

I'm back!

Nu är jag igång igen! 

Så här var det. Jag blev lite sugen på power yoga tidigare idag. Så jag stressade galet efter jobbet för att komma iväg på kvällens power yogapass... Köttfärslimpan i ugnen, potatisen precis klar och såsen slängdes ihop på typ två minuter. Bytte om i überfart och kastade mig i bilen... BRA start på yogan!

Kliver över tröskeln kl 18.59. Tar ett djupt andetag och ber om ursäkt... Alla tittar på mig. Tjihooo... Kom in Kicki, ta ett djupt andetag. 

Stelare än stelast var jag. Några gamla ansikten, några nya och några gamla ansikten men på ny plats. Bland annat så var min instruktörskollega Pia där. Min gamla elev och hennes mamma. (Lillasystern i familjen går även nu i min klass). 


Jag fick igång pulsklockan någon minut in i passet, men den tappade ju pulsen hela tiden...


Frågan är varför... Satt pulsbandet inte bra? Var det dåligt med fukt under? Var det rörelserna? 

Jaja, imorgon bitti är det dags för gymmet igen! I'm back! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar