fredag 9 januari 2015

Underbara fredag

Vaknade skapligt utvilad efter att ha fått sova en hel natt! Sååå skönt! Jag är ju van att få sova. Våra barn har alltid ätit och sovit bra så nu när David har magknip och mår illa av antibiotikan så vill han lugga bredvid mig... Men han tumlar ju runt som en galning pga smärtorna i magen och kommer inte till ro. Men inatt så sov han hela natten - i sin säng! 

När jag kom hem från jobbet så såg jag att jag fått min och Christins nya böcker. Jag köpte en till henne också istället för att betala frakt! 
Bok 59 kr, frakt 29 kr - nej tack!
Böcker 118 kr, ingen frakt - ja tack! 
Så då fick Christin den extra boken. 


Det är tydligen både en träningsdagbok och en matdagbok. På ena sidan är träningsdagboken och på andra sidan är kostdagboken. Jag var ute efter träningsdelen men kostdelen är bra säger de som vet då kanske måste jag testa även den...

Christin och jag gav oss ut på en PW idag vid 16-tiden. Det blev 7 km I bra tempo. 

Men det hann ju att bli mörkt under tiden..


Nu nyäten och nyduschad och nersjunken i soffan! Trevlig fredag på Er! 




5 kommentarer:

  1. Trevlig fredagskväll! Tack för PW och bok ❤️ Nu har jag läst ifatt din blogg, kul!! Du är duktig du!!

    SvaraRadera
  2. Fasen vad ni kör! Duktiga 💖

    SvaraRadera
  3. Vi måste ju öva inför premiärmilen i Stockholm. 😊

    SvaraRadera
  4. Jag vill oxå ha en sån bok. Var beställde du? Puss

    SvaraRadera