söndag 11 januari 2015

Balans

Idag har jag tagit bort det sista av julen, dvs adventsljusstakarna och stjärnorna i fönstren. Sen har jag städat, dammsugit och plockat lite. Efter att ha sett både herrarnas och damernas klättring på avslutande tävling i Tour de ski så kom mamma och Christer hit och fikade. Eller rättare sagt, de fikade och jag drack kaffe. Jag kör ju 100 dagar utan fika, glass, godis, snacks och läsk. Det går faktiskt riktigt bra!  😊

Dagens träning var ett välbehövligt Bodybalancepass på gymmet. 



BODYBALANCE® är en underbar mix av Yoga, Tai Chi och Pilates där man blir smidigare, starkare och lugnare. 

Mitt mål är att försöka gå på ett pass i veckan. Hoppas det håller! 

2 kommentarer:

  1. Duktig du är! Jag skulle aldrig klara det...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Klart du skulle! Du gjorde det väl förra våren?

      Radera