lördag 31 januari 2015

57 dagar kvar!

Ja, idag är det 57 dagar kvar till premiärmilen i Stockholm! Imorgon är det exakt åtta veckor kvar. 

Vi är nu anmälda till loppet Christin och jag och hotellet är bokat den 28-29/3. 

Resan är en min 40-årspresent från Christin. Vi ska shoppa, äta, mysa, gå på Vapiano, äta hotellfrukost och springa loppet på söndagen innan det blir hemfärd för oss! Jag längtar galet och tycker det är kul att springa igen. 

Jag har även tänkt att springa kanallöpet den 10 maj och nya broloppet den 19 september. Båda är 10 km långa lopp. Kanske blir det även mysiga Hässelbyloppet den 11 oktober som i år fyller 100 år! Självklart är bästa Christin med och springer alla lopp också! 


Det sista loppet vi sprang var nog det här! Dvs broloppet för 1,5 år sedan... Då sprang våra döttrar 2,5 km och vi 5 km. Stämmer det Christin? Var det sista loppet? Tiden går så fort.......


1 kommentar:

  1. Ja, jag tror minsann du har rätt! Det är ju ett tag sen nu så det ska bli kul att springa ett lopp igen 😊 och få medalj 😉😉

    SvaraRadera