fredag 2 januari 2015

Svea!

Ja herregud vad det blåste idag när jag gav mig ut på min joggingrunda! Svea kändes rejält som kraftig motvind när jag sprang längst metallvägen. Den gjorde till och med att jag gick två gånger på den streckan! När jag väl vänt runt och hade vinden i ryggen behövde jag inte stanna trots att det är mycket mer kuperat där. 


Snacka om urusel kondition... 

Men, jag gjorde det iallafall 😜

Jag nådde även dagens mål på mitt aktivitetsarmband! 


Såhär ser det ut än så länge! Jag har hittills varit aktiv i 6 timmar och gått 11640 steg. Jag har även bränt ca 1800 kalorier... Nattsömnen är inte registrerad eftersom jag laddade klockan i natt. 

Nu har dottern fixat köttfärslimpa så det är dags att äta kvällsmat. Måste vara de bästa julklapparna jag köpte i år, kokböckerna till min tioåriga dotter! 😊




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar