lördag 10 januari 2015

Klar för idag!

Yes, idag är jag redan i mål! Bra start på lördagen med andra ord!



Skapligt nice att vara klar innan klockan tio på morgonen. Jag och superbästa Christin hade en date kl 9.00 i morse. Intervaller stod på schemat. Stackars Christin fick DRA mig runt idag, men det kändes ändå bra. Min höft krånglar Dick lite... Den känns hela tiden, och ju snabbare jag springer desto ondare gör den. Men skam den som ger sig. Tanken var springa 1 min, gå 30 sekunder första varvet och springa 1,5 min och gå 30 sekunder andra varvet, men min pipande Garmin lade av så det fick bli lyktstolpsintervaller istället.  Vi sprang 6 stolpar och gick 2 under bägge varven istället. När jag gick hem från Christin stod det på mitt armband att jag hade 4 min jogg kvar för att nå mitt mål, så jag fortsatte med intervaller hem med hjälp av lyktstolparna. Jag hann hem precis innan snön började falla och då nådde jag samtidigt dagen mål! 

Nu har frukosten intagits och strax dags att duscha. Vid lunch ska vi stå i bandykiosken så jag gissar på korv till lunch... ☺️

Sen är det vila tills imorgon kväll. Då är det dags för bodybalance! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar