måndag 5 januari 2015

Omvänt idag!

Idag blev träningen omvänd! Jag började med bodypump och tog sedan en PW innan jag hoppade in i duschen. Jag känner att jag måste ut i solen en liten stund varje dag. Så nu har jag tränat, duschat och ätit lunch och har med andra ord en ledig eftermiddag utan måsten att se fram emot - underbart!


Jag tokgillar julklappen från Actic! Den blå hoodtröjan från Craft är sjukt snygg och hur skön som helst. 

Promenaden blev kortare idag än igår men tempot var högre! Igår låg fokuset på att gå igenom musiken och idag på att gå snabbt för att hålla värmen. 


Det är lite roligt att min Polarklocka visar att jag sprungit i 23 minuter fast jag har varit på en PW! Måste gått snabbt då... 


Utan pulsband så registrerar den inte bodypumpen (mellan 10.30-11.30) tyvärr... Då hade jag varit över 100% redan! Måste nog skaffa ett dyrt pulsband ändå... Försökte koppla ihop armbandet med mitt gamla polar pulsband men det gick inte. Mitt Garmin pulsband har jag inte testat men det är nog ingen idé... Tredje pulsbandet gillt? 


Ha en bra trettondagsafton! 😘


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar