torsdag 19 mars 2015

Snabbare stege

Morgonträning! Jag klev ur sängen kl 06.15 och klev in på gymmet kl 06.45. Min plan var samma stege som förra veckan fast snabbare. Och det lyckades jag med till 90%. Resten blev inte riktigt som jag hade tänkt... Jag var ju helt slut!


Den sista höjningen skulle ju ha varit till 14 km/h men jag blev feg. Trodde inte att jag skulle palla. Men det gör jag nog. Nästa vecka... Någon nedjogg blev det inte! Jag klev direkt av och satte mig på bandet bredvid och pustade ut! 



H E L T  S L U T ! ! !

Men jag klev upp igen på bandet och gick iallafall... 


Styrketräningen kom inte riktigt igån idag. Jag var omotiverad och ofokuserad. Fick inte till nåt vettigt alls... Bara axlar! Och lats! Biceps och triceps fick jag till genom att gå in i gruppträningssalen och köra pumplåtarna... Jaja, alla sätt är bra utom de dåliga. Blev ingen magträning alls...


Bara salen, musiken och jag i morse! 






1 kommentar: