torsdag 26 mars 2015

Annorlunda Bodypump

Imorse blev det bodypump istället för löpning och styrketräning på gymmet. Annorlunda bodypump. Det var bara jag! Jag hade inte mitt pass i tisdags och kommer inte köra någon pump på lördag så då blir det över en veckan uppehåll. Och det ville jag inte. Så jag körde hela passet själv i salen. 


Naturligtvis var jag tvungen att ta några bilder också till bloggen. Jag tände bara upp spotlightsen så därför är bilderna så mörka. Och ja, jag invigde min nya fina fyndbyxor från craft. 



Det blev inte så hög kaloriförbränning men det är helt ok. På tal om det så fick jag svar från Polar idag att det är en bugg det här med gråskalan, så det ska fixas! We want colours! 


1 kommentar:

  1. Vad duktig du är!! Hoppas byxorna var bra och hoppas jag får inviga mina snart :) :)

    SvaraRadera