tisdag 27 oktober 2015

Tisdag

Busy day idag! Kl 11.00 hade vi bokat en bowlingbana och även bestämt att vi skulle ta en lunch på donken efteråt, tillsammans med min svägerska B och barnens kusin N. 

Dottern, sonen, kusinen och sen vi två mammor som delade på en plats. 

Dottern vann överlägset med 180 poäng och sen låg vi andra runt 140-150 poäng.  Hm... Dottern som vaknade inatt pga att hon hade så ont i halsen. Och likaså i morse. En bra uppladdning kanske? 

Efter bowlingen så åkte vi och käkade lunch på Mc Donalds till barnens glädje. Sen var det dags för mig och dottern att åka till hennes skola och gå på hennes utvecklingssamtal. Samtalet gick hur bra som helst. Hon gör oss stolta! 

Under tiden vi var där så var sonen med de andra hemma hos kusinen och fixade fika. Så vi åkte dit och mumsade på kaffe, bullar, kärleksmums och after eigth - mums! 

Vädret var toppen, vindstilla, klarblå himmel och golftarmen sög ordentligt! Vi lurade med oss de andra upp och åkte till golfbanan och övade lite på svingen och putten. 

Vi var ensamma där! Helt sjukt i det fina vädret! 

Barnen lyxade med varm choklad

Och jag körde bodypump! 

Till kvällens pass hade jag bytt ut låt två och tre, dvs ben och bröst. Passet gick bra och belöningen efteråt var bubbelbad hos grannarna. Nu är det kväll, och jag har landat i soffan med familjen. Lov. Så skönt! Nu hoppas vi på att dottern blir frisk så vi kan fortsätta njuta av lovet! 



1 kommentar:

  1. Bra spelat av O! Ytterligare en dag full av aktivitet, härligt :)

    SvaraRadera