söndag 11 oktober 2015

Gårdagen i bilder

Började med golf vid lunchtid. Gick åt skogen! Förutom hål 6, där jag fick par! 

Dottern hade träning direkt efter golfen och vi hade föräldramöte under tiden.


Sen var det sonens tur att träna. 


Då åkte jag och dottern hem. Hann precis innanför dörren innan grannarna undrade om jag ville bada... OM jag ville? Jag var ju hur frusen som helst! 

Sen åts det revbenspjäll minsann! Gott!!! 

Nu väntar jag på att bästa Christin ska komma och hämta upp mig för avfärd mot Stockholm och Hässelbyloppet! Uppladdningen suger dock! Har inte sovit en blund inatt... Inget fungerade! Varken räkna får eller gå igenom pumpkoreografin (brukar inte ens hinna med två låtar innan jag däckar).
Jag som skulle persa idag.... Grrrr.... Jag är ju skittrött. =(




1 kommentar: