torsdag 22 oktober 2015

Dubbelt upp

Idag var det dags för morgonträning igen, äntligen! Jag körde som vanligt 30 sekunders intervaller. Det blev 12 intervaller och uppvärmning innan det. Efter det så gick jag lite innan jag avslutade med pyttelite axlar, triceps och mage. Bra start på dagen!

Morgonens träning på Actic.

Dagen avslutades också på Actic. Då var det dags för bodybalance istället! 

Kvällens Bodybalancepass enligt Polar

Bra jobbat för att vara en 500 kcal dag! Nöjd går jag och lägger mig och ser fram emot en morgondag med mat, vin, godis, jobb, golf och fredagsmys.

Men innan dess, debatt om händelsen i Trollhättan. Helt sjukt! I Sverige? Vad händer? Det får aldrig hända igen! =(

 God natt! 


1 kommentar:

  1. Vad duktig du är :) härligt att starta och avsluta dagen med träning!

    SvaraRadera