måndag 12 oktober 2015

800

Idag kommer mitt 800:e inlägg på bloggen sedan starten i september 2012. Just det här inlägget hade jag tänkt att det skulle vara ett inlägg om något speciellt... Men idag är det bara en vanlig måndag. En måndag som bestått av tandläkarbesök för barnen. Jag tokgillar att de får tid samma dag, direkt efter varandra! Så idag hade barnen tid kl 14.00 och kl 14.10. De hade inga hål och allt såg bra ut. Puh! 

Direkt efter det så åkte jag till golfbanan för att möta upp Christer och gå en 9-hålsrunda på parkbanan. Det gick inget vidare för mig idag förutom puttarna! Helt plötsligt gick det bra att putta! Men mina bra driversvingar, som varit min trygghet, är gone by the wind! =(

Ett utslag fick jag till med drivern och det var på sista hålet. Alltid nåt...
Dagens instabild... Det är så fint med en golfbana i höstskrud - löv! 

Så det här inlägget, nr 800, blir helt enkelt om golf! Igen. Dottern har frågat både mig och maken när vi ska spela golf! Sååå kul att även hon fastnat nu! 

Jag ser fram emot familjekamperna nästa år redan nu! 

Annars då? Jo, träningsvärk i baken idag! Det brukar jag inte få efter löpning... Däremot får jag det när jag powerwalkar! Men jag gillar att få träningsvärk i rumpan så det är bara nice! =) Imorgon är det bodypump igen! Då kanske jag får ny träningsvärk! Man kan ju alltid hoppas...

2 kommentarer:

  1. Såklart vi bygger på träningsvärken i morgon :)

    Vad roligt att hålen och icke hålen var på din sida idag ;) ;)

    SvaraRadera