söndag 25 oktober 2015

Frukostfika med systrarna och mamma

Ja, att få till en date med mina två systrar på en tid som passar är inte lätt. Vi bestämde att vi tar en frukost/fika här. Kl 10.00 kom mamma samt systrarna med deras barn (5/6 barn var med) och en av mina svågrar. Dottern var hemma en sväng, sen skulle hon iväg samtidigt som vi hämtade hem sonen. 

Det fanns något till alla! 

Här är vi, mina systrar och jag!

Efter frukosten/brunchen åkte maken och jag samt grannen till golfbanan. Det blåste storm! Så vi smusslade in oss på parkbanan som är lite mer i lä...

Grabbarna och jag.

Det är sååå fint ute nu!

Golfen gick inget vidare. Men nya klubban gillade jag! Och min nya outfit! Men brallorna är lite stora. Drar av mig dem utan att knäppa upp...

Nya brallor, ny jacka och ny mössa! 

Nu är det läggdags för mig! Sov inget vidare inatt pga att dottern kom ner och sov mellan oss, och det brukar hon aldrig göra, så jag är så ovan med att ha henne där... Kl 8.15 ska jag fixa nya naglar. Hur kunde jag välja en så tidig tid?

Såhär ser planen för lovveckan ut:







2 kommentarer:

  1. Mysiga kort :)
    Tycker nog att du kan ta intervallerna på fredag och springa på torsdag i stället ;)

    SvaraRadera