lördag 24 oktober 2015

Firat in lovet

Ja, igår kl 13.00 gick jag på lov! Höstlov. Alldeles underbart skönt ska det bli. Lovet firades in på bästa sätt med en 9-hålsrunda med maken. 


Golfen i sig gick åt pipan, men sällskapet och omgivningen var det baske mig inget fel på! 

Det är så sjukt vackert ute just nu 

Efter rundan blev det tacomys här hemma. Lagom när det var färdigt och dags att äta kom mamma och Christer för att lämna våra golfsaker vi beställt från sports direct. Så de hade tacofredagsmys med oss. Extra mysigt med tanke på att de snart åker ner tilk sitt andra hus, i Spanien. 

Jag hade beställt höstbyxor, golfparaply, tunn softShelljacka, mössa och vantar samt en chip/putter. Eller den beställde egentligen maken åt sig, men glöm det! Det är en dunlop och tillhör mitt sätt ;=)
Allt blev perfekt! Satt som ett smäck! 

Maken köpte en jacka och en klubbandet dottern. Allt inkl frakt för 1100 kr!!!! Lycka!

Vilket fynd! :=)  lycka! 

Lördagen inleddes med energibröd till frukost följt av bodypump tillsammans med bästa Christin för instruktör Christine. Många Kristin/Christin/Christine bli det! =)



Träningen gick bra och det var kul! Musiken var väldigt hög. Iallafall kändes det så, men jag var nog lite känslig pga huvudvärk. Inte mycket, men huvudet kändes, sådär i bakgrunden. Men det gick bra ändå. Fem gamla låtar bjöd hon på och fem från release 95 som vi kör nu.

Nä, nu är det snart dags att fira in lovet på riktigt! Hittills har det firats med golf igår och bodypump idag. Nu är det snart dags för Aperol Spritz, bubbelbad och ryggbiff med hasselbackspotatis! Ciao! 










1 kommentar: