måndag 26 oktober 2015

Tidig morgon

Kl 7.10 gav jag mig iväg! Vilken lycka! Frisk kall krispig luft, spring i benen och träningssug i hela kroppen. En kort runda på 23 minuter (inkl fotografering) fick det bli. Sen frukost, dusch och iväg till Jomana för att fixa naglarna! 

Underbar känsla i benen, pigga! 

Syns det var fotopausen ägde rum? =)


Mörkt grå blev månadens färg

Efter lunch åkte jag, mamma och Christer till golfbanan för att spela en 9-hålsrunda. 

Det är sååå vackert (jag tjatar, jag vet...)

Efter golfen var det dags att ta fram strykjärnet och strykbrädan... 


Två timmar senare var jag klar och då var det dags att dra igång middagen. Sparrissoppa med sparris och wook var kvällens mål. Perfekt kvällsmat på en fastemåndag! 

Lunchen var lax och wook.

Nu tittar jag och dottern på helgens "så mycket bättre" mysigt!!



2 kommentarer:

  1. Duktigt avis på dig som har lov! Hätligt att se att du tar tillvara på ledigheten :) :)

    SvaraRadera
  2. Ja igår var det full rulle. Idag lite lugnare...

    SvaraRadera