måndag 16 februari 2015

Vilopuls

Idag började jag dagen med att mäta min vilopuls. Den låg runt 50, vilket är riktigt bra! 


Jag gjorde det för att det behövdes i ett test som jag fick av bästa Christin. I testet fick jag resultatet att min kropps ålder är under 20 år! Hahahahaha...



Jag tror inte riktigt på testets resultat......

Men jag tog min 20-åriga kropp och åkte ner till gymmet med vännen Jenny. 
Snacka om lyx när man kan åka och träna mitt på dagen! Idag var det lunchpump på schemat. På lunchpassen tas antingen axellåten eller utfallslåten bort. Idag var det som tur var utfallslåten! När jag instruerar lunchpass (på ex julschemat) tar jag alltid bort utfall. Är det något vi behöver träna så är det våra axlar... 


Instruktör Lollo tar fram vikter mm och gör sig redo. Ser ni mig? Ja, i mitt fina blåa Nikelinne. Imorgon ska jag inviga mitt rosa...


Lollo hade bytt ut rygglåten och maglåten mot de alternativa låtarna som var med på releasen. 


Direkt efter passet var det dags att fylla på med energi igen. 


Nu är det soffan och TV:n som gäller fram till kl 16.00 för då ska jag på massage! Från den ena lyxen till den andra. Sa jag att det är lyxigt att ha semester? 




1 kommentar: