torsdag 5 februari 2015

Trenden bruten!

Det blev inget gymbesök imorse! Det berodde inte på att jag inte orkade gå upp utan att jag inte hade någon sovmorgon idag. Vi har temavecka och började som vanligt kl 7.45. Annars börjar jag kl 8.30 på torsdagar den här terminen. Lyxigt värre!

Istället blev det bodypump nu ikväll. Jag körde som kund och passade på att lägga på mer vikter än när jag instruerar. Camilla, instruktören, hade bytt ut alla låtar utan två så det kändes också. Hon hade hittat gamla låtar från release #77 till och med! Det var lääänge sen. Nu är det utbildning på release #93 som gäller! 


Dålig mörk bild, men idag åkte mina nya mönstrade tights på! De är nog på gränsen till stora, men de är sköna! 


Idag lyckades jag komma ihåg att sätta igång pulsklockan innan uppvärmningen. Högst puls fick jag under frivändningarna på rygglåten, vilket inte är lustigt då det var fyra frivändningar på rad sen fyra rodd och fyra frivändningar igen. 

Imorgon är planen att jag ska springa. På lördag lutar det åt längdskidåkning och på söndag vill jag åka utför! Det är ju bäst att passa på nu när vi har snö! Tänk att det redan är fredag imorgon igen! Helt sjukt! Sen är det bara en arbetsvecka kvar innan sportlovet. Då vill jag åka skidor varje dag! :-)




1 kommentar:

  1. Härligt! Håller tummarna för bra skidväder i helgen :)

    SvaraRadera