måndag 23 februari 2015

Maxpuls på 222?

Man räknar ju ut maxpuls på kvinnor såhär: 220-ålder, vilket borde vara 180 i mitt fall. 


Så tittar jag på min polar loop... Maxpuls 222! Det är precis i början när jag ger mig iväg hemifrån för att möta upp bästa Christin för att te en PW... Konstigt... 




Vi tog iallafall en PW på 7 km. Tempot skulle varit lugnt, men det blev nästan samma tempo som vanligt. Christin har legat däckad och varit genomförkyld men är äntligen på bättringsvägen! Vi tog ett snabbt stopp i affären också då jag behövde fylla på lite inför morgondagen. Då drar ju livet igång igen som vanligt. Jag tror ju att det är söndag idag eftersom vi varit lediga, men det är ju faktiskt måndag. Imorgon är det tisdag med allt vad det innebär: skridskoåkning på idrotten för bägge barnen, träning på kvällen för mig och sonen. Och vanlig skoldag och jobbardag förstås. På tal om träning så har precis bodypump 93 landat i min mailbox. Dags att börja plugga in nya koreografin! 





1 kommentar:

  1. Nu har jag läst om två roliga nyheter i din blogg, salladen från McD och nya BP, ska bli kul att testa båda :) tack för prommen!

    SvaraRadera