lördag 14 februari 2015

Alla hjärtans dag!

Idag är det alla hjärtans dag! Och jag har ordnat med en stor överraskning till hela familjen. Jag har bokat hotell på Sergel Plaza i Stockholm på vår bröllopsdag i maj! 


Vi åker dit lördag till söndag och på söndagen är vår bröllopsdag. Vi firar då 12 år som gifta, sidenbröllop! Dagen kan knappast börja bättre än med stor hotellfrukost! 


Vi har redan bestämt att vi vill äta på TGI Fridays och på Vapiano. Och shoppa förstås! Dottern vill även gå till gamla stan sa hon. De har läst om Stockholm precis i skolan. 

Familjen blev glada och nöjda med min överraskning och ser fram emot vår helg i huvudstaden. Jag är också nöjd då jag fixat två presenter i en! Jag har ju liksom även ordnat med bröllopsdagspresenten. Så vår hotellweekend är ju som ett kinderägg med fler överraskningar än en.


Ha en underbar alla hjärtans dag! För det ska jag ha. Den börjar med bodypump och slutar med god mat och trevligt sällskap hos grannarna ikväll! Love it!


2 kommentarer: