onsdag 11 februari 2015

Kärlek, fira och otur!

Kärlek vid första ögonkastet! 


Min nya pärla! En Volvo S60! Äntligen har jag fått en ny bil! Den är sååå fin och går hur bra som helst! Lyckan är total.


Påvägen till pärlan satt jag och tittade ut genom fönstret och blev såå sugen på att åka längdskidor. Strålande sol, blå himmel och kritvit snö. Underbart vackert!

Arbetsdagen slutade dock tvärt när skolsköterskan ringde från barnens skola. Dottern hade sprungit in i en flaggstång!?! och spräckt läppen, blödde näsblod och var skärrad och rädd. Men som tur var gick det bra! Vi åkte direkt till tandläkaren som konstaterade efter bildtagning att allt såg bra ut! Puh....

Nu sitter hela familjen i min nya bil på väg mot Eat Aliano i Mjölby för att fira bilköpet. Makens tur att prova förarsätet och jag baksätet! Sitter lika bra här som i V70:n. 





2 kommentarer:

  1. Ajaj, stackars lilla dottern! Hälsa henne ❤️ Grattis till fina bilen, en pärla till en pärla!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Nu mår hon som vanligt igen!
      Och tack! Så glad över min pärla 💞

      Radera