tisdag 3 februari 2015

Pass 30

Ja, idag körde jag pass 30/100. Utmaningen är att hinna med 100 pass innan midsommar! Det blir nog inga problem...


Jag invigde mitt nya linne från Björn Borg! Jag kände mig riktigt fin, men kände av baksidan när jag körde rodd! Inte att det var obehagligt på något vis utan ovant! 


Linnet är ju lite öppet på baksidan och det kändes lite annorlunda vid rodden! Framsidans (och baksidans) svarta del tillhör också linnet så det är inte så att min sport-BH sticker upp. Ryggen är precis formad som sport-BH:n också! I like it! :-)

Full sal idag och det ger ju lite extra energi! Tyvärr glömde jag starta pulsbandet innan uppvärmningen, men efter den satte jag igång det. 


Man ser exakt hur nya rygglåten är! Rygglåten är andra stora puckeln, med fyra mindre pucklar på. De två första var kopior och de två sista var kortare men kopior av varandra. 

Jag hade även bytt ut utfallslåten, vilket också syns på kurvan! Maglåten bytte jag ju ut förra gången, så totalt tre utbytta låtar nu. Om två veckor byter jag ut några flera låtar. 

Nu har jag fyllt på med energi och ska hoppa in i duschen och sedan läsa läxor med barnen innan jag landar i soffan. 


Och just det, jag har även hämtat ut biobiljetterna till nästa helg! Då ska jag och brudarna på bio! Längtar redan! 






2 kommentarer:

  1. Bra pass och linnet är skitsnyggt!! Ser att du fick med min väska på fotot, synd att inte jag fastnade också ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den väskan är allt en liten linslus ;-)
      Bra jobbat idag vännen, som alltid!

      Radera