lördag 14 februari 2015

105 anonyma

Välkommen hit! 

Idag har jag haft 106 besökare på sidan! Etthundrasex personer! Helt otroligt! Vem är du? Jag blir så nyfiken. Kan du inte skriva hej? En lite kommentar eller tummen upp? Du kan berätta vad du vill läsa mer om. Eller läsa mindre om....


Igår var det dock bara 15 sidvyer, så jag misstänker att många gick in via Facebook idag när jag delade mitt inlägg om min överraskning till familjen. 


Hur har din dag varit?

Jag har haft en underbar dag! Tränat bodypump, kollat vinterstudion, fått paket och varit på middag hos goda vänner med god mat, gott vinoch Melodifestivalen! Magnus låt var helt klart bästa schlagerlåten! 

Imorgon har vi kalas för vår blivande 12-åring! Efter kalaset ska jag och fyra vänner ut och äta innan vi ska på bio! The bio, bion alla talar om. Längtar redan! 

Dagens pass:

Imorgon siktar jag på en joggingrunda! Om det inte är för halt, för då får det bli en PW. Det var nämligen riktigt halt ute ikväll när vi gick hem från grannarna. Då är det tur att de bara bor två hus bort! :-)




6 kommentarer:

  1. Jag är en av dem som läser varje dag 💗

    SvaraRadera
    Svar
    1. Och jag läser din varje dag! Vi ses i em! Äntligen! Kram

      Radera
    2. Jag hoppar in hos dig ibland och läser din blogg Carro :)

      Radera
  2. Vad roligt med så många besökare! Inspirerande för dig!! Vi ses ikväll vännen :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, visst är det häftigt!
      Ja ikväll är det dags att möta Mr Grey!

      Radera