tisdag 15 mars 2016

Vilodag och råplugg!

Igår fick det bli tråkdag, jag menar vilodag. Planen var att springa intervaller innan jobbet eftersom det var studiedag och alltså började 8:00 istället för 7:45, men så blev det inte. Nu tror du kanske att det berodde på att jag var morgontrött, men så var det inte. Anledningen var att jag kände smärta i knäet på knäböjen i söndags och blev livrädd! Inte börja strula nu igen... När jag tänker efter så har det blivit spring för benen fyra gånger förra veckan så knäet sa nig helt enkelt ifrån. Jag har ju bara sprungit 1-2 ggr i veckan tidigare i år. Så klok som jag är (åldern?) så tog jag vilodag igår. Det var nog välbehövligt även för mina benhinnor! De kände jag nämligen av när vi gick till restaurangen på lunchen... 

Idag var det dock ingen vilodag! Hem efter jobbet och plugga in 5 nya låtar till kvällens pass! Det blev rygg, triceps, utfall, mage och stretchlåten som byttes ut. Så nu sitter halva bp 97. Bara fem låtar kvar samt hela Cx:en på 6 låtar att plugga in... Minst en ny låt tänker jag köra på torsdag. Dags att plugga igen! 

Dagens!

Gårdagens underbara lunch! 

Nytt linne och ny sport-BH som jag köpte i söndags. Tack Christin för bilden, sällskapet och skjutsen! 





1 kommentar: