torsdag 24 mars 2016

Konsert och intervaller

Igår var jag på konserten 'Marching for love' med 'Star for life' och den enorma ungdomskören där dottern var med. Tårarna rann mest hela tiden... Silly me! 

Dottern i rött längst till vänster! 

Eric Gadd och Gladys del Pilar var gäster

Imorse var det åter igen dags för intervaller på gymmet! Jag hade/har dock sån träningsvärk i låren sen bodypumpen att jag nästan stod över. Men det gjorde jag inte. Det blev dock bara 12 st 30-sekundersintervaller, men det fick räcka... Har sovit crap två nätter i rad (fullmåne!) men pallrade mig upp! 

Bild från förra veckan... Dagens film blev inget... Jaja...

Det blev intervaller iallafall...

Nu är det påsklov! Det blev dock inget Sälen.... Det ska regna där, det blir stressigt, ingen, förutom jag, vill åka skidor. Eller rättare sagt, de vill inte åka till snö! De vill ha vår! Och det är ju inte så dumt... Men man kan ju få båda delarna. 

Istället blir det att prova mina nya löparskor imorgon! Alltid något... 




1 kommentar:

  1. Bravo! Intervaller trots träningsvärk!!
    Glad påsk vännen ❤️

    SvaraRadera