tisdag 22 mars 2016

Saucony

Idag har jag köpt nya skor! Jag har idag köpt Saucony Hurricane ISO 2. Det är första gången jag testar Saucony. Jag har alltid sprungit i Asics skor. Först Asics 2150- 2160- och 2170-serien och nu sist Asics Kayano. De sistnämnda har ramlat isär invändigt. Det är stora hål i hälens innertyg! Jag berättade det för försäljaren från Asics ikväll då Team Sportia hade löparkväll och de visste om det. I höstens kommande Asics har innertyget ändrats. Men vem kan vänta? Göteborgsvarvet är i maj! Hela springsäsongen ligger framför mig. Jag måste ha nya skor nu! 

Det blev alltså Saucony. De ska även göra att jag landar lite mer fram på foten... Lycka till Saucony! Jag landar ju stenhårt på hälen...

Välkomna hem till mig.... ❤️

Hälen först... 🙈

Frågan är när jag får en möjlighet att provspringa skorna... Kanske torsdag?

Ikväll har jag instruerat bodypump igen! Bodypump 97, förutom låt 6 och 8... Nu har jag en vecka på mig att lära mig de sista två låtarna i pumpen och de sista fyra låtarna i Cx:en. Det borde gå...

Instabild idag...



2 kommentarer:

  1. Lycka till med Saucony. Hoppas ni får många trevliga stunder tillsammans.

    SvaraRadera