måndag 28 mars 2016

Vårsol

Älskade vårsol! ☀️
Du gör att allt vaknar till liv igen! Tussilago tittar fram, folket kommer fram! Det rör sig på stan, på uteserveringar, på promenadstråk, i löpsrspåren, på golfbanan, i blomaffärer och i affärer som säljer utemöbler. Humöret går upp, grillen plockas fram, dagarna blir längre och längre och du ger hopp om att våren är på väg och att sommaren är på gång efteråt. Dina strålar värmer och tinar upp oss nordenbor. Välkommen vårsol! ☀️

Idag har vi övat på svingen på golfklubben. Bollrännan var full, så vi gick inte ut på banan. Men vilken härlig kombo, sol och golf! 

Senare vikarierade jag på kvällens Bodypumppass! Vi brände av 97:an så svetten sprutade! Taggat gäng som kunder och vi möttes alla av solsken när vi lämnade gymmet. Väl hemma åts det mat och sen tig vi ett dopp i bubbelpoolen hos grannen. Niiice! 

En underbar påskhelg närmar sig sitt slut. Imorgon är det jobb igen för vissa (maken bland annat) och lovledigt för mig och barnen. Älskade sol håll oss sällskap även resten av veckan! 

Vad ska hinnas med under veckan? Jo, däckbyte på bilen, massage, klippning, bio och så träning förstås! Jag hoppas på två pumppass, två Cx-pass, ett bodybalancepass och två löppass... Sju pass på sex dagar känns bra...Frågan är om jag även hinner med en eller kanske två rundor på golfbanan om jag har tur... Håll tummarna! 

Svingade med drivern och järnfemman idag... 

Några enstaka lyckade slag blev det allt! 

Och en endorfinhög bild efter pumpen! 

Visa dig mycket resten av året, ok? ❤️








1 kommentar:

  1. Det är så otroligt härligt med den första vårsolen, mer sånt!

    SvaraRadera