torsdag 31 mars 2016

Filmdag!

Idag har jag för första gången sett Broarna i Madoson County! På DVD.

Sååå bra! ❤️

Jag har också varit på bio:

Också väldigt bra! 

Mellan dessa två filmer har jag övat Cx och instruerat Cx. Jag övade även när jag gick för att hämta biljetterna! Då hann jag gå igenom låtarna två gånger! En gång dit och en gång hem. Snacka om effektiv solskenspromenad! ☀️

CXworx 22! I like it! 

Nu är det läggdags! Imorgon är sista dagen på semestern. Sen är det helg. Sen jobb igen! TIO veckor kvar till skolavslutningen och sen ytterligare en veckas jobb efter det innan det är semester igen! Tur att Kristi Himnelfärd kommer och ger lite långledigt i maj... 

Sov gott! Laku nuć! 





2 kommentarer:

  1. 22:an är bra! Men några övningar behöver nog köras några gången för att få till dem bra.

    SvaraRadera