tisdag 8 mars 2016

Internationella kvinnodagen

Min man köper alltid blommor och ger mig ofta även ett paket på internationella kvinnodagen. Idag fick jag tulpaner i mängder och ett par nya mysisar (adidas). Dottern fick också en blomma! Det är en bra tradition i forna Jugoslavien att uppvakta oss kvinnor. Förr fick även min mamma och svärmor också blommor av maken men nu är det nog bara vi. 

Jag letade i Sthlm efter nya mysisar. Jag vill ha raka, ej bomull och sköna. Jag hittade inget, fast jag kollade både på Nike, adidas, Stadium och Intersport på Mall of Scandinavia. Men HAN hittade tydligen här hemma... ❤️

Bodypump idag som vanligt. Min högra axel strular lite men det gick bra att instruera passet. Nu får axeln vila tills torsdag då jag har Cx och sen till söndag då det är dags för kvartalerna. 

Väl hemma igen så njöt vi av god mat och ett glas gott rött vin. Bra dag! 

Bodypump ✔️

Gottgottigottgott... 




2 kommentarer:

  1. Det var nog inte meningen att du skulle hitta byxor i Sthlm. Desto gladare blev du nu :)

    SvaraRadera
  2. Det har du nog rätt i min kloka vän! ❤️

    SvaraRadera