måndag 21 mars 2016

Vilodag och ny vecka!

Igår var det vilodag. Ingen träning utan bara ren återhämtning. Det blev en liten promenad till Stadium outlet. Eller faktiskt två vändor dit och hem. Köpte en jacka till maken, hem och prova, sedan tillbaka med den igen. Men det var inte någon träning. Det var lugn promenad och lapa sol! Återhämtning de luxe! 

Idag är det måndag och fastedag. Jag kör på som vanligt måndagar och torsdagar ned 500-650 kalorier. Det ska vara under 500 dessa dagar, men jag tränar ju nästan alltid även på dessa dagar och tillsätter då ett ägg eller dylikt för att inte krivera! 

Ikväll blir det CXworx kl 19:30. Min ena kollega Carina behövde hjälp så jag hoppar in som vikarie ikväll. Det ligger inte någon Cx inlagd den här veckan på schemat så det passar perfekt! Både jag och Maria är bortresta torsdag och söndag när de passen normalt ligger. Men nästa vecka är jag på plats igen! Och ikväll! Så välkomna till Actic Motala City kl 19:30 om du är sugen att köra Cx! 


Dagens instabild...

Gårdagens instabild... Fem böcker om Sebadtian Bergman. Läser den sista nu, de underkända. Där mördas dokusåpa-deltagare och bloggerskor efter att de fått underkänt på mördarens test med 60 allmänbildningsfrågor. Under 20 rätt = döden... 

Fastedagskvällsmat... Soppa med wookisar och rödlök! 


1 kommentar: